طراحی مدل طبقهبندی مشتریان با استفاده از هوش مصنوعی و ارائه استراتژی های بهبود رضایت در خدمات دهی ادامه مطلب » 28 اسفند 1403 بدون دیدگاه
تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) بر رفتار مشتريان بانك هاي رفاه كارگران استان اذربايجان غربي ادامه مطلب » 28 اسفند 1403 بدون دیدگاه
بررسی نقش قدرت بازار بر رابطه ویژگی های حسابرسی بر کیفیت اقلام تعهدی شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق تهران ادامه مطلب » 28 اسفند 1403 بدون دیدگاه
بررسی اثر گذاری نقش سابقه خدمت بر روی معنویت سازمانی و رفتار سیاسی کارکنان (مطالعه موردی: دادگستری های غرب استان مازندران ) ادامه مطلب » 28 اسفند 1403 بدون دیدگاه
نقش توانمندسازی کارکنان در حمایت از نتایج سیستم اطلاعات حسابداری با نقش میانجی آگاهی مدیریت: یک مدل واسطه ای ادامه مطلب » 28 اسفند 1403 بدون دیدگاه
نقش توانمندسازی کارکنان در حمایت از نتایج سیستم اطلاعات حسابداری ادامه مطلب » 28 اسفند 1403 بدون دیدگاه